30.10.14

Tekmelerin gücü adına :)

Ben aylardır içimde pıtpıtlarınla keyf yaparken babana bir türlü denk gelmemişti minik tekmelerin. Ne zaman tekme atmaya başlasan baban elini karnıma koyduğu anda tekme atmayı bırakıyordun. Bugün ilk defa baban tekmelerini hissetti. Ardarda o kadar sert tekmeler attın ki.. Buna ilk defa şahit olan baban heyecandan resmen çığlık attı, gözleri dolu dolu oldu.. Onun gözlerindeki heyecan, mutluluk ve duygusallığı görmeni çok isterdim. Babalar baba olduğunu doğumdan sonra bile hemen anlayamaz derler ya hep, senin babanın ne kadar özel bir insan olduğunu bil diye söylüyorum canım kızım; "Baban seni daha doğmadan bile delicesine çok seviyor.."
Sen doğunca bizim pabucumuz dama atılacak gibi ama varsın atılsın. . Böyle çok seven bir babanın kızı olman beni çok çooook mutlu eder... Balım kızım benim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder